Дистанційне навчання

ЗВІТ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ
ПІД ЧАС КАРАНТИНУ З 17.03 по 22.05.2020р.

З переходом ДНЗ «Теремок» на роботу в режимі карантину, педагогам було запропоновано заходи для організації роботи дистанційно, а саме:
-         здійснення педагогами самоосвітньої діяльності та підвищення кваліфікації;
-         навчально-виховна робота з дітьми в режимі вайбера і робота з батьками за допомогою фейсбуку.
Кожен педагог склав індивідуальний план роботи на час карантину.
У рамках здійснення самоосвітньої діяльності опрацювали нормативно-правові документи, які вийшли в період карантину.Це – Лист МОН №1\9-154 від 11.03.2020р щодо запровадження карантину для закладів освіти, Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби від 16.03.2020р.  
Рекомендації МОЗ щодо зниження ризику на інфікування.
Крім того педагоги переглянули вебінари на теми:
- Перспективні форми дошкільної освіти;
- Законодавство України в сфері дошкільної освіти;
- Середовище, що належить дітям;
- Специфіка процесу формування у дітей навичок орієнтованих на сталий розвиток;
- Як говорити з дітьми про коронавірус;
- Як і чим зайняти дитину під час карантину;
- Педагогічна діагностика дітей: вирок, діагноз чи крок уперед;
- Лего-конструктор – сучасний освітній ресурс;
- Санітарний режим ДНЗ;
- Ігри для інтелектуального розвитку дитини;
- Організація онлайн навчання з раннього розвитку дитини та інші.
З педагогами було проведено консультації на теми:
- Співпраця з батьками в ЗДО;
- Економічне виховання в родині;
- Карантин з користю. Поради психолога;
- Як розвивати мотивацію у дітей.
Також  надавалися індивідуальні консультації педагогам за потребою. Щоденно поновлювалася сторінка ДНЗ в фейсбуці, де вихователі,батьки могли знайти різні цікаві заняття з художньої діяльності, поради кваліфікованих спеціалістів, ігри для дітей, навчальні мультфільми, тощо.
Організовуючи дистанційну роботу з дітьми, вихователі, музичний керівник, фізінструктор, психолог, логопед, медична сестра проводили заняття з дітьми через вайбер. Щоденну систематичну роботу з дітьми проводили вихователі старших груп «Барвінок» Третяк В.Г., «Вербиченька» Піхед Ю.В., середньої групи «Сонечко» Гедз К.І., ясельної групи «Калинка» Павлюк Л.Ю., фізінструктор Кирпач Ю.В., логопед Сидоренко І.І., психолог
Юхименко І.Р., музичний керівник Андрєєва Н.І., ст.медична сестра Шевченко Н.В. Всі інші педагоги були у відпустках. Продовжилася робота за освітньою програмою «Впевнений старт» з дітьми старших і середньої груп. Діти отримували завдання і виконували їх у Книзі дошкільника, та за допомогою розвиваючих відео. Виконували творчі роботи з художньої діяльності і ділилися своїми успіхами в мережі. Кожного дня фізінструктор пропонувала виконати дітям веселу відео-руханку онлайн, музичний керівник продовжила роботу з дітьми за методикою К.Орфа, пропонуючи
ігри на саморобних муз.інструментах разом з нею, логопед давала цікаві відео завдання для розвитку мовлення, слуху, артикуляції. Всі ці види діяльності з дітьми можна переглянути на сайті ДНЗ «Теремок» у папці «Дистанційна освіта».
Також багато цікавої інформації отримали батьки. Це консультації на теми:
-                    Хороші поради батькам, як виховувати дітей;
-                    Помилки у вихованні дитини;
-                    Роль бабусі у вихованні дитини;
-                    Як допомогти дитині відчути себе впевненою;
-                    Поради батькам, як  виховувати маленьких маніпуляторів;
-                    Сімейні традиції – важливий засіб виховання дитини;
-                    Батькам про ігри з дітьми;
-                    Дитяча жадібність і що з нею робити;
-                    Інформаційна скринька для батьків. Освіта сталого розвитку;
-                    Профілактика сексуального насилля над дітьми.

З 25.05.2020р. дистанційну навчальну роботу з дітьми завершено.


Поради вчителя-логопеда Сидоренко Ірини


Добрий день, шановні батьки та любі дітки!  

Починаємо дистанційну роботу з логопедом. Щоб гарно розмовляти, треба робити артикуляційні вправи перед дзеркалом по 7-10 хвилин кожного дня.


Крім артикуляційних вправ, робіть вправи для дихання.


Доброго дня усім! Спробуйте виконати артикуляційні вправи із логозавром!


А це кінезіологічні вправи, які сприяють розвитку мовлення.


Поради музичного керівника Андрєєвої Нелі



День вишиванки. Це великий день,
Бо люди згадують сім’ю, родину.
Як шила мати і вела пісень,

Сорочку гарну вишивала сину.

Вітаю з чудовим святом самобутньої, неповторної, барвистої української культури – з Днем вишиванки. Вона символізує зв’язок поколінь, будить високі патріотичні почуття в серці кожного українця.

Хай усі навколо
День новий стрічають,
Хай співають гучно
Радісних пісень,
Бо сьогодні свято,
Й весело святкують
Українські діти

Вишиванки День!

Гарні хлопчики й дівчатка,
Слухайте усі, будь ласка, 
Добру, радісну співанку-

"БАБУСИНУ ВИШИВАНКУ"

https://www.youtube.com/watch?v=YcMZOYaBOR8&feature=youtu.be


Добрий день, мої маленькі друзі
Добрі, милі, працьовиті, 
як один-

Т А Л А Н О В И Т І
Музика – це інструмент, через який діти вчаться висловлювати свої емоції.
Гра на елементарних музичних інструментах (барабани, ксилофони, перкусії), різні рухи, ритми, шумові ефекти (свист, шарудіння), сенсорні засоби (ліхтарики, кульки, хусточки) допомагають дитині в невимушеній атмосфері розвивати свої комунікативні навички та креативне мислення. 
Орфівська методика музичного виховання стає все більш популярною з кожним роком, адже її можна застосовувати для різних вікових категорій. Як казав К. Орф, «в основі всього лежить барабан», тобто ритм. А ритм, як відомо – це життя.

А це наші інструменти


Поради медичної сестри Шевченко Наталії


Добрий ранок батькам та діткам.

Хочу дати декілька рекомендацій батькам, як зберегти та зміцнити здоровя дітей.













Добрий день.
Давайте продовжимо тему "Гімнастики для очей"
Дуже корисно та ефективно.
Всім 36.6

https://docs.google.com/document/d/1ppd2PR0zcXdZ_rOnGdGgSN9xTdrrfFFIX2vCcfHqwdY/edit

Доброго дня всім. Сьогодні поговоримо про актуальну на сьогоднішній день тему про мікроби та миття рук

https://www.youtube.com/watch?v=iaBEkEJImkE&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=MPTqKqe6t3k&feature=share

Шановні батьки в теперішній час малеча проводить багато часу за гаджетами, тому пропоную вам разом з дітками зробити коротеньку зорову зарядку для очей.
Вправи зміцнюють зорові мязи, та підтримують зір в нормі.



Поради інструктора з фізичного виховання Кирпач Юлії 


Дорий ранок дітки й батьки! Не забувайте про фізичні вправи, щоб бути здоровими! Я висилала вдосталь відео з руханками, фізичними вправами, які вважала більш цікавими і доступними, що пропонує інтернет. Вибирайте які вам подобаються і виконуйте. Сьогодні знову пропоную заняття на танцювальній основі. Отож - Встаньте, діти, усміхніться,

Землі рідній поклоніться.
І до сонця дотягніться.
Веретенцем покрутіться.
Потанцюйте, пострибайте,

Рухи дружно повторяйте.


Хто з зарядкою дружить сміливо
Хто з ранку прожене лінь,
Буде сміливим і вмілим
І веселим цілий день!
Добрий ранок ! Продовжуйте займатись фізкультурою, а хто не займався- розпочинайте!

Рекомендую вам рахунку нову. Будьте здорові!

https://www.youtube.com/watch?v=BPc8GuNw6BI&feature=youtu.be

Щоб бадьорим зранку стати,
Щоб здоровими зростати,
Треба, хлопчики й дівчатка,
Починати день з зарядки.

Добрий ранок, шановні батьки й любі діти! Не забувайте робити кожен ранок зарядку. Дбайте про своє здоров'я й навчайте цьому дітей. А щоб було веселіше це робити, ловіть руханку, яку я вам підібрала.



Доброго ранку шановні батьки! Хочу порекомендувати вам заняття для розвитку координації рухів та орієнтування в просторі. Щоб дитина росла здоровою, спритною і кмітливою, її здібності необхідно постійно розвивати. Сьогодні  приділяють дуже багато уваги розвитку дрібної моторики - і це правильно! Але не варто забувати і про розвиток великої моторики.
Розвинена координація передбачає не тільки злагоджені рухи, а й узгоджена взаємодія процесів збудження і гальмування в корі головного мозку. Ця умова є обов'язковою для відточеної роботи центральної нервової системи. Саме тому у гіперактивних малюків часто виникають проблеми з координацією.

На заняттях фізкультурою в дитячих садах і школах дітям обов'язково дають спеціальні вправи для формування координації. Втім, кожна дитина з легкістю може виконувати їх вдома під наглядом батьків.



Фізична освіта дитини є базою для всього іншого. Без правильного застосування гігієни в розвитку дитини, без правильно поставленої фізкультури й спорту ми ніколи не одержимо здорового покоління. (О.В. Луначарський)

Доброго дня любі дітки й шановні батьки! Для різноманітності виховання дитини, я підібрала цікаву руханку з супроводом англійських слів. Під час якої дітки можуть тренуватись фізично й розумово. Займайтесь разом з дітьми й будьте здорові!


Доброго дня любі дітки і батьки! Розпочинаємо роботу з фізичної культури. Надсилаю вам комплекс вправ, яку рекомендую виконувати разом дітьми. Надіюсь буде цікаво. Будьте здорові!


Щоб було здорове тіло Встав і враз берись за діло! Ти зарядкою займайся І водою умивайся. Добрий ранок всім! Шановні батьки, знайдіть трішечки часу й для фізкультури з дітьми. Висилаю примір врпав, які ви  можете повторювати разом.

Поради практичного психолога Юхименко Ірини
Методичні рекомендації для батьків гіперактивних дітей

Дорослі повинні розуміти головне: не тільки їм важко, важко й самій дитині поодинці справлятися зі своєю гіперактивністю.

Основні поради:
1. Будьте послідовними і постійними.
2. Намагайтеся завжди вести розмову спокійно і повільно.
3. Не лякайтеся свого роздратування або гніву.
Все це нормально, якщо правильно його контролювати. Якщо Ви починаєте всерйоз сердитися, то це не означає, що Ви втратили любов до своєї непосидючої дитини. Просто потрібно навчитися відділяти манеру його поведінки, яка Вас дратує, від його особистості. Скажіть дитині: "Я тебе люблю. Мені просто не подобається, коли ти ламаєш свої іграшки і розкидати їх по всій кімнаті".
4. Намагайтеся уникати постійних заборон і окрики - "перестань", "не смій", "не можна" і так далі.
5. Обов'язково забезпечте дитині чіткий розпорядок дня. Складіть (краще разом з дитиною) детальний розклад, що включатиме: сон, прийом їжі, прогулянку, гру, заняття і звичайні домашні обов'язки. Намагайтеся дотримуватися цього розкладу, незважаючи на бажання дитини постійно від нього відхилятися. З часом дитина звикне до розміреного розпорядку дня, що  стане основою системи життя.
6. Не давайте дитині всі іграшки відразу. Дайте одну-дві і нехай награється вдосталь, тоді можна дати іншу. Якщо дитина сіла за стіл малювати, нехай на столі не буде нічого зайвого, тому, що гіперактивним дітям не під силу самостійно відсікати все, що їй заважає на даний момент.
Необхідно, щоб ігровий арсенал гіперактивної дитини містив різні конструктори, пазли, звичайні настільні ігри. Не хвилюйтеся, якщо відразу дитині не під силу буде займатися значний проміжок часу. Проявіть терпіння і іноді грайте з нею не тільки в м'ячик, а, наприклад, в шахи. Тоді з часом дитина привчиться займати себе іграми довгий час.

Манкотерапія в роботі з дітьми з ООП 

       На карантині ми продовжуємо розвивати когнітивні процеси у дітей. Для цього чудово підійде манка. Насипте манку у контейнер (миску) і пограйте з дітьми, нехай дитина чіпає, мацає, набирає крупу в кулачок, «солить» двома пальчиками, робить доріжки та змійки. Це відмінний сенсорний досвід.
Покладіть долоні на манку, закрийте очі, відчуйте, яка вона. Відкрийте очі, розкажіть, що ви відчували, запитайте у дитини, що відчула вона. Зробіть те ж саме, повернувши долоні іншою стороною. Запитайте у малюка про його відчуття (якшо дитина не мовленнєва – поспостерігати за емоціями дитини).  Ковзати по поверхні манки як змійка або як машина. Пройтися долоньками, як слон, як маленьке слоненя, як швидкий зайчик. Залишити відбитки долоньок, кулачків, ребер долонь.
Створити візерунки та малюнки - сонечко, метелик, буква А, або ціле слово (за бажанням дітей). «Пройтися» кожним пальчиком правої і лівої руки по черзі. Просіяти манку крізь пальці або висіяти доріжку з манки.
Розкласти на манці різні за структурою та розміром камінці та природні матеріали. Провести фігурку по манкових доріжках - лабіринтах.
Викласти фішками геометричну фігуру.
Просіяти манку через сито, намалювати візерунок пензликом або паличкою, просіяти манку через систему воронок і т.д. 
Можна "погратися" на поверхні манки, як на піаніно або клавіатурі комп'ютера. Знайди заховані в манці букви і побудуй з них склади, слово.  
 Гра «Археологія». Закопайте іграшку (дитина не знає, яку). У ході розкопок, предмет відкривається частинами, дитина повинна здогадатися, що сховане. Закопайте 2 - 3 предмети. Нехай малюк розкопає один з них і на дотик спробує визначити, що це. 
Гра «Доріжки з манки». Покажіть дитині як набрати в жменю манку і повільно висипати, створюючи різні форми, наприклад доріжки (до будиночка зайчика чи ведмедика). 

Заходи щодо переведення педагогічних працівників на роботу в дистанційному режимі та виконання педагогічної роботи з 18.03.2020 року в ДНЗ «Теремок»

1.ОПРАЦЮВАТИ:
- лист МОН №1/9-154 від 11.03.20р,щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти
-Закон України про освіту 2020 р.
-нормативно-правові документи.що забезпечують запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Атестація педпрацівників в умовах карантину, МОН інші документи,які будуть з"являтися.
2.Перегляд безкоштовних вебінарів. Зазначити хто проводив вебінар, коли, тема, нотатки.
3.Опрацьовувати новинки фахових видань, які з"являються в інтернеті. Вказувати назву, автора, нотатки, з ким поділилися інформацією (батьки, колеги).
4.Підготувати серію консультацій на свій вибір для батьків і колег, можливе виготовлення папок-пересувок,або поширення в інтернеті чи вайбері серед групи батьків.
5.Опрацювати та поширювати у вайбер-групі чи фейсбуці матеріал для батьків
- правила безпеки для дитини "16 питань відповіді на які
мають знати діти"
- 50 обов"язкових завдань для дошкільника на карантині
і інша цікава інформація для занять батьків з дітьми на карантині.
6.Робота над індивідуальними темами самоосвіти по впровадженню інноваційної діяльності в роботу закладу. Опрацювання першоджерел, інтерресурсу, виготовлення дидактичного матеріалу, ігор. Формування досвіду роботи.
7.Створити картотеку дидактичних, рухливих, народних ігор своєї вікової групи педагогам, музкерівнику, інструктору з фізкультури.
8.Інструктору з фізкультури, музкерівнику складати сценарії свят, розваг, виготовляти наочність для впровадження методики Орфа в роботу.
9.Практичному психологу формувати картотеку психологічних ігор, діагностичних методик, корекційно-розвивальних програм. Підготувати та запропонувати консультацію на тему: "Як вберегти себе від паніки".
10.Асистенту вихователя виготовити ігри для розвитку сенсорних якостей дітей інклюзивної групи, зробити іх картотеку. Запропонувати батькам дітей завдання для роботи з дітьми, консультації, поради під час карантину.
Всім педагогам необхідно щоденно, від 18.03.20р писати план роботи на день, вказувати число, зміст роботи, примітки (спосіб спілкування,яким ресурсом користувалися). Постійно будьте на зв"язку з батьками і дітьми, це і є Ваша дистанційна робота, пропонуйте їм цікаві заняття, цікаву, корисну діяльність.

План заходів,спрямованих на запобігання та протидії булінгу(цькуванню) в Макарівському ДНЗ "Теремок"

1.Опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобіганню та протидію булінгу. Вихователь-методист Присяжна В.М.
 2.Створення безпечного освітнього середовища в ДНЗ вільного від насильства та булінгу. Завідувач Шумак Т.В., вихователь-методист Присяжна В.М, практичний психолог Юхименко І.Р. 
3.Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками, чи постраждали від нього. Практичний психолог Юхименко І.Р., педагоги. 
4.Організація роботи "Скриньки довіри" для батьків, висвітлення даної теми на веб-сайті ДНЗ. Вихователь-методист Присяжна В.М. 
5.Консультації для вихователів: "Як вирішувати дитячі конфлікти", "Види та форми булінгу", "Як навчити дитину цивілізовано виражати свій гнів". Вихователь-методист Присяжна В.М., практичний психолог Юхименко І.Р. 
6.Круглий стіл для педагогів на тему "На скільки серйозною є проблема булінгу в нашому закладі" Вихователь-методист Присяжна В.М., завідувач Шумак Т.В., педагоги ДНЗ. 
7.Виступ на батьківських зборах на тему "Чому діти стають жертвами булінгу". Практичний психолог Юхименко І.Р. 
8.Виготовлення папок-пересувок для батьків. Практичний психолог Юхименко І.Р., педагоги ДНЗ.
9.Організація і проведення занять, бесід, ігрової діяльності в повсякденному житті, що формують у дітей уявлення про толерантність, справедливість, порядність що до інших людей. Педагоги ДНЗ. 
10.Самоосвіта вихователів на теми що до профілактики булінгу. Педагоги ДНЗ.


Комментариев нет:

Отправить комментарий